רודף נפש אישה

פרק 5 : החשודים העיקריים

 

משנתו של מר בלומנטל  והרשימה של סאישה:

כמה אוחזים בדרג שדרשו את המגיע להם בדין עליון, אחיזות אינטימיות ידידותיות ובעיטות ידידותיות פחות, אחווה נשית קיימת.

 

 

משנתו של מר בלומנטל:

“לגבר יש צרכים. ככה זה. כמו רכב נוח, כמו מסעדה טובה, כך גם הזרעת נשים. מטבע הדברים ובשל נחיצות אבולוציונית, אצל גברי אלפא הצרכים האלו מפותחים יותר.

הצורך בהזרעה של אלפא אינה סוג של הנאה בהמית כמו של אלו המזיעים בכיכרות וברחבות הריקודים, אלא הינה חובה אנושית, מוסרית ופרקטית מדרגה ראשונה. תארו לעצמכם, שאותם קיסרים רומאים והגנרלים שלהם, או הצלבנים, לשם הדוגמא, שדהרו כולם לאורך יבשות שלמות, כשהם כובשים תחתם בעוז, חריצות ומסירות בנות עמים ברברים רבים ככל הניתן,- תארו שאלו היו נמנעים משיבוח זה של המין האנושי: האם היה דבר אנוכי מכך?

רק בזכותם של אלו אתה מגלה תלתלים צהובים במרוקו, עין ירוקה בתימן. רק בזכותם הומצא הגלגל במסופוטמיה, ניבנו הפירמידות, נחקרה האסטרונומיה והתפתחה המתמטיקה. זרע אירופאי יקר ערך שהוטמן בעקביות באדמות הבור במדינות המזרח הנחשלות, ונשא פרי.

נכון שהיום כבר לא מדובר בשיבוח אבולוציוני ישיר, הואיל והכבלים חסרי ההיגיון של ימים אלו, אינם מאפשרים לגבר בעל מטען גנטי מתקדם לתרום מאיכויותיו בנדיבות ראויה, מבלי שיידרש לחלוק את הונו בהתאמה אבסורדית, או אפילו לעמוד לדין. אך גם במצב מצער ונטול היגיון זה, רווי קשיים וקונדומים, ממשיכים זכרים ללא חת לשבח את הגזע. עצם זה שהם מניחים לסתם נשים צעירות להתעלות מעצם השהייה בחברתם מקדם את החברה האנושית. הזכות להתחכך, לטעום ולהאזין לאנשים חכמים ורבי ניסיון, שידם ואיברם בכל, מפתחת אותן וכך גם את ילדיהן העתידיים. העובדה שכך נפתחות בפניהן דלתות, ושמצבן הכלכלי משתפר קלות, – גם לה יש תרומה זניחה.

נשים צעירות, בעלת סגולות גופניות וראש נבון יודעות זאת. ככה זה.

מרגע לידתן הן נמשכות באופן חסר שליטה לגברי אלפא חכמים עטורי קמטי ניסיון ובוהקי פדחת, כמהות להקשיב להם, לחוות ברכת כל גוף הנושא את הפוטנציאל התורשתי העוצמתי. ואם זכו לכך, הינן אסירות תודה עד מאד. אלו המתמסרים למען האנושות נאותים לחלוק חסדיהן עם צעירות. ידוע שביציות טריות ככל הניתן יצמיחו צאצאים מוצלחים יותר, וכי ראשים וגופים צעירים יותר קולטים ומטמיעים הנלמד טוב ומהר במיוחד. אם הם גם נעימים, דקיקים ורכים יותר על הדרך- למה לא? זהו בונוס שולי.

באופן בלתי סביר, בשורת הפרגיות שזכו להיבחר, מדי פעם צצה לה במפתיע תרנגולת כפוית טובה, תגרנית ונרגנת חלף מראה המטעה. במקרים חריגים היא גם עזת כרבולת וטיפשה דיה כדי לנסות ולהדוף פיל בנקירות וקרקורים. האשמה כולה נופלת על עדת הפמיניסטיות שצמחה פרא בעשרות השנים האחרונות. תוצר לוואי של העיוות השוויוני המאפיין זמנים אלו. כל תקופה ומשוגותיה. פמיניסטיות אלו, שכישוריהן מתמצים בגידול שער שחי, רוצות באבחה וצווחה לשנות עמודי יסוד ביולוגים איתנים. נכון, הן טובות כשצריך להשתמש בהן נגד יריב כזה או אחר, אבל שאר הזמן, יש להודות בינך לבינך,- הן פשוט חביות מתגלגלות: ריקות מתבונה ונועם, מרעישות ביותר ומפריעות בדרך. דרך המלך. דרך האלפא.

ככה זה”

 

 

***

היא חייבת להתמקד.

לקחה דף, נמנעת מהמחשב ככל הניתן,

לאחר ששקלה ודחתה את האפשרות שמדובר בעבריינים שאת חקירתם ניהלה, או שהביאה לדין, לא עלו בדעתה אלא מספר קציני נוטריה בלבד. ייחודם של אלו לא התבטא בכך שציפיותיהם המיניות-רומנטיות ממנה נדחו ( כבודה של הרומנטיקה במקומו מונח, ורחוק לאין שיעור מהמתואר), אלא בניסיונות הכפייה ובתחושת הנקם וההתנכלות שאפינו את מעשיהם לאחר מכן.

הרשימה של סאישה ( חלק פרק זה מובא כאן באופן מקוצר ומתומצת):

  • המפקד לפיד אכן הטריד אותה ממושכות בהזמנות סרק יומיומית  ל”קפה” וניסיונות לקרבה פיזית מיותרת. יום אחד הגיעו לעימות של ממש, שעה שהתכופפה מעט לקרוא את אחד המסמכים בתיק שדנו בו, הוא החמיא לגזרת מכנסיה, טפח ואחז בישבנה. היא מצידה, אינסטינקטיבית בעטה בו בחוזקה, גורמת לו להתקפל, ולהפיק קולות כאב והנפות כף יד ארוכות ומודגשות שתרגומן החופשי מלפידית הוא- ” וואי, וואי, מה עשית לי “. לא ברור אם משום שהטיבה לבעוט, או משום אהבת ההגזמה שבו. היא פנתה למפקד בכיר מעליו, וההוא לא רק שלא הועיל, אלא שהתקיים שיעור שבועי בהעדרה, בו סוכם שאחיזת ישבן הינה אקט ידידותי מקובל. עדיין, לאחר אותה תקרית לפיד חדל מהטרידה. במחשבה נוספת, לדעתה הוא לא היה הטיפוס הסוטה או המתנכל. היא סבורה שהוא פשוט פעל במין מחול חיזור עקמומי ופסול שאפיין דור קודם, לצלילי השיר כשאת אומרת לא למה את מתכוונת. הוא היה רגשי, דרמטי וקולני, בעל מחזרות ומערכות יחסים משלו. לגמרי לא טיפוס אובססיבי שרודף בחשאי אחר מישהי במשך שנים. סאישה מחקה אותו מהרשימה.

 

  • נכ”מ פלג, שקרא לה ללשכתו שעה שזומנה לראיון, סגר את הדלת, נצמד אליה וניסה לכפות עליה יחסי מין תוך שהוא מאיים שאם לא תשתף איתו פעולה, לא תצא בשבוע הבא לקורס קצינים מתקדם אליו זומנה. יום אחרי שהדפה עצמה לאחור ונמלטה במהירות, המומה ומזועזעת, תוך שהיא מזהירה אותו שלעולם לא יתקרב אליה, נשלח מברק שאחת בשם אלקסה נץ תצא לקורס במקומה ( יתכן ורצוי היה שיציאתה היא הייתה מתבטלת כלל, אולם היא יצאה לקורס הבא אחריו).  זה היה המפגש הראשון והאחרון שלה עם פלג, אולם מאחר והוא עבריין מין ונקמני –  הוא נשאר ברשימה. 

 

  • מפקד הנפה נכלולסקי- שעם גיוסה מיהרו להסביר לה, שגייס אותה לשירותו הוא, כ”בשר טרי” עבורו.  שהמאהבת שלו, גם היא בעלת מראה עדין וציפורי משהו, ובאותם גוונים- התבגרה. לאחר ראיון הקבלה שלה, כך אמרו, הוא מסר את התרשמותו וציפיותיו לאחרים. יודע שתתגלגלנה לאוזניה. “הרווחת” אמרו, “תראי אותה, חופשה בשכר של כמה שנים מהנוטריה, לימודי תואר גם הם על אותו חשבון, קידום מהיר. שיחק לך קלף ” וככל שחזרו ואמרו לה, היא הבהירה ביתר נחרצות שאין סיכוי, נעלבת מהכינוי ומהגישה ומצטערת בליבה על הסיטואציה אליה נקלעה. לא מחזירה מבט לעיניו של מפקד הנפה, לא מחייכת. זה לא קשה, היא לא יודעת לפלרטט אבל להיות פורמלית ומקצועית- זה הכי קל וברור שיש, ויכול למנוע עימות כזה שהיה לה עם פלג. לדעתה אז, הכי נורא זה אם גם הוא ינסה משהו בכוח.

במהלך השנים התברר כי מפקד הנפה לא כופה דבר בכוח על אף אחת. הוא לא צריך.  אבל לנקום הוא יודע. היא חמור עבודה, מספקת תוצאות מפתיעות, טובות בהרבה מהציפיות האופטימליות למשרדה, זוכה לחוות דעת בהתאם. הוא מצדו מנסה לייחס את הפרויקטים שהקימה ללא כל עזרה למי שאין לו קשר אליהם, משבח זרים על מעשיה תוך שהוא מצודד אליה מבט ארוך, שלא תחשוב חלילה שמדובר בטעות. בעוד יחידות אחרות עוברות ביקורת פעם בשנה, שלה עוברת ארבע פעמים, למרות שכולן מוצלחות באופן מובהק. אם לא די בכך, נכלולסקי נותן גם גב לרבאגו אלכדאב, (הבא והאחרון ברשימה) לבצע עבירות רבות כלפיה.

עם יציאתה לפנסיה, סיפרו לה שהורה למחוק מתיקה האישי  את תפקידיה כראש משרד התביעות העירוני וכסרמ”חית. זיוף גס והזוי ביותר, בהתחשב בכך שאלפי תיקים נשאו את חותמתה, חוות דעת מצוינות נחתמו, נשלחו ודווחו, ומן המפורסמות הוא כי זיכרונם של  אזרחים רבים, עורכי דין ושופטים אינו גמיש ונוטה להתרשם כזיכרונם של פקודיו.  הטינה שלו הייתה לא הגיונית בעיניה. נכון, במקום להיות בשר טרי שלו או בכלל, היא הייתה קצינה פורמלית ומרוחקת, אבל עדיין מקצועית מאד, בעלת ספקים חריגים ומנהלת מוערכת עם קבלות.

לא רק אלו הביאו את מפקד הנפה לרשימה. ידוע לכל שהוא לא חשש להורות בעל פה על ביצוע עבירות לחוק (מקפיד רק ששמו לא יתנוסס בכתב על אחת מהן) ומוסר, אנושי או מקצועי, אינו שמו השני. למרות שלא נראה לה סוטה, יש לו יכולות לבצע את המעקב ולדאוג להתקנת מצלמות סתר.

נכלולסקי בהחלט ברשימה.

  • רבאגו  אלכדאב –  רבאגו לא היה חכם כנכלולסקי, וזוטר ממנו בהרבה. אבל הטינה שלו הייתה עצומה לאין ערוך.

לא הייתה לו הבנה מקצועית של ממש או הזדהות עם העבודה החשובה והמפרכת שהתנהלה ביחידות שנוהלו תחתיו, ולמען האמת, פשוט לא היה לו איכפת, לפיכך רוב החלטותיו המקצועיות לא היו ענייניות, אלא נבעו ממניע אישי נסתר כזה או אחר, מדומה או אמיתי. לפי השמועה דווקא ניסיונותיו עם בנות המין השני צלחו לעיתים, ואולי מצא בכך נחמה והדבר עודד אותו להמשיך ולפעול בתחום.

את חסרונה של המקצועיות או, למצער, הרצון הטוב אצל רבאגו, – מילא עד אפס מקום כבוד מטופח למשעי. וכמה שעצום וחשוב היה אותו כבוד, מגוהץ ומוברק למשעי. הוא נסמך על  רדאר פנימי המכוון כל העת לקלוט כל רטט שיש בו פוטנציאל פגיעה, וסאישה פגעה בו. הפלירטוטים שלו דחו אותה. הוא לא היחיד מסוגו. אלו שמתקרבים במיוחד ללחש לתוך אוזן נשית וחושבים שזה יצור אינטימיות, אלו שמנצלים סיטואציה, כתיאור מקרה בתיק סתמי, כדי לשלוח אצבע ולהניחה בתמימות מעושה על עצם החזה, ברווח שבין השדיים-

” כאן הוא פגע בו. בדיוק כאן”.

סופו של דבר , אחרי ניסיונות התרחקות מנומסת היא דחתה אותו בהתנשאות רבתי לא אופיינית. מפגינה במבט ומילה את הביקורת שלה על כל כולו. והוא הבין. ובהזדמנות הראשונה לאחר מכן איים עליה שלא ינוח ולא ירפה, עד שהיא “תראה מה זה.” הוא מנסה לעכב אותה מקצועית ולמנוע ממנה קידום ונכשל. היא מקודמת בניגוד לדעתו, ועושה חיל באופן חד משמעי.

ואז הוא מוצא תמיכה מפתיעה בנכלולסקי, שמאפשר לו להציע הבטחות קידום לעורכות דין ממשרדה באם יעזרו לו לפגוע בה או בתפקוד משרד התביעות שתחתיה ( הן באות לספר לה על כך), הוא מזייף מסמכים ובוחש כמירב יכולתו, ניגש גם לבית המשפט לשוחח עם שופטת מידידותיה, על מנת לציין באזניה שסאישה המליצה על אחרת לתפקיד סגן הנשיא בבית המשפט. אין לו יכולות והשפעה ידועות, והוא בוודאי מזמן אינו פועל מתוך עניין מיני או רומנטי בה, אבל הוא כולו טינה ונקם, ולכן מקומו ברשימה.

 

בסופו של יום ברשימה של סאישה נשארו שלושה חשודים עיקריים, כולם לבשו מדים ובעלי דרג, נכלולסקי, פלג ורבאגו.

*

סאישה סיימה את רשימת החשודים העיקריים, מציינת לעצמה לעידוד שבכל התקופה האמורה דבר אחד הוכח, בניגוד להשמצות גברים מקובלות – אחוות נשים קיימת בהחלט.

שופטות נהדרות שהציעו עזרתן, פרקליטת המחוז שהתקשרה אליה לאחר פרישתה והציעה לעזור בכל מה שתרצה, קצינות משאבי אנוש נעימות, וזו המחוזית יפה מבפנים ומחוץ, שבאה לספר לה שהיא יודעת שנרדפה בגין סירוביה וכמעט מנעה ממנה לצאת לפנסיה מוקדמת, בכך שהציעה לה תפקידי קידום נחשקים במחוז, למרות עוינותו של נכלולסקי. חבל שמבחינת סאישה היה מאוחר מדי. היא פרשה לפנסיה ממהרת לעבור ניתוח נדחה, ולהניח למערכת החיסונית שלה להתאושש מווירוס ממושך ובעייתי בו נדבקה בנוטריה וטופל שם באופן שגוי. היא לא ניצלה את נכונותן וטוב ליבן, אבל זיכרון הכתפיים הנשיות שהציעו, כל אחת בנפרד, חמם את ליבה בימי סגריר.

You cannot copy content of this page

error: Content is protected !!
Don`t copy text!